Denníky Lady Bird Johnsonovej
Ocenená filmárka Down Porterová, Trilogy Films a Industrial Media prinášajú prelomový dokumentárny film Denníky Lady Bird Johnsonovej, ktorý využíva audionahrávky denníkov Lady Bird Johnsonovej, aby rozpovedal príbeh jednej z najvplyvnejších a najmenej pochopených prvých dám v dejinách.