Stassin domov
Ikona reality šou Stassi Schroederová sa v dokumente Stassin domov vracia na scénu. V tejto meta-doku-sérii sa po dlhom čase objaví na obrazovkách, tentoraz aj so svojimi najbližšími. Ambície ju opäť ťahajú do centra pozornosti a jej okolie sa snaží držať krok. Keď sa však zapnú kamery a na povrch vyplávajú pravdy, jej najdôležitejšie vzťahy prejdú ťažkou skúškou.