Vila Vanderpump
V šou „Vila Vanderpump“ sa prelínajú životy plné luxusu a zábavy s nádychom dekadentnosti. Sledujte nehranú dokumentárnu drámu o vybranom personáli Lisy Vanderpumpovej, ktorý pracuje, žije a zabáva sa v exkluzívnom francúzskom panstve s názvom zámok Rosabelle.
Lisa Vanderpumpová už niekoľko mesiacov starostlivo pripravuje svoj najnovší podnikateľský zámer.
Keď sa Lisa dozvie o veľkej hádke pred očami hostí, vysvetlí svojim zamestnancom, ako sa veci majú.
Vyčínanie jedného zamestnanca dosiahne nový vrchol a spôsobí rozkol v zákulisí domu.