Ella McCay
"Ella McCay" je komédia, ktorú napísal a režíroval James L. Brooks o komplikovaných politických záležitostiach, ktoré nastanú, keď sa stresujúca kariéra mladej ženy dostane do konfliktu s jej chaotickým rodinným životom. Vo filme sa predstavia hviezdne mená ako Emma Mackey, Woody Harrelson, Kumail Nanjiani, Spike Fearn, Ayo Edebiri, Jack Lowden, Rebecca Hall, Julie Kavner či Albert Brooks a Jamie Lee Curtis.