Suncoast
Film je inšpirovaný čiastočne autobiografickým príbehom tínedžerky, ktorá sa spolu so svojou trúfalou matkou stará o brata. Popritom nadviaže nezvyčajné priateľstvo s výstredným aktivistom, ktorý protestuje proti jednému z najvýznamnejších lekárskych prípadov všetkých čias.