The Lodge
Skye sa spolu so svojím otcom presťahuje na vidiek, aby pomohli prevádzkovať hotel. Začať odznova nie je ľahké a napriek tomu, že jej najlepší kamarát Josh je stále na príjme, získať si nových kamarátov bude náročné.
Skye sa spolu so svojím otcom presťahujú na vidiek, aby pomohli jej starému otcovi prevádzkovať hotel. Skye čoskoro zistí, že nájsť si nových kamarátov nebude jednoduché. Ben a jeho najlepší kamarát Sean trénujú na národné finále v cyklistike, keď Skye dorazí, a je jasné, že odteraz si budú konkurovať už nielen na bicykloch. Noah a Kaylee sú dobrí kamaráti, ktorých spája láska k hudbe. Keď sa reality šou, v ktorej vystupuje Danielle, zameria na Skyeino úsilie zachrániť hotel pred predajom, všetci sa zapoja do vzrušujúcich a dramatických udalostí okolo neho.