Sladký život Zacka a Codyho
Dvojčatá Zack a Cody žijú so slobodnou matkou v najluxusnejšom hoteli v Bostone. Chlapci problémy doslova priťahujú a užívajú si život v hoteli, z ktorého si spravili svoje vlastné ihrisko.