Žmurknutie
Keď ich deťom diagnostikujú zriedkavú očnú poruchu, rodina sa rozhodne zažiť krásu sveta, kým ju ešte môžu vidieť.
Keď trom ich deťom diagnostikujú nevyliečiteľnú chorobu, ktorá vedie k vážnemu zrakovému postihnutiu, rodina Pelletierovcov sa vydá na cestu, aby videli krásu sveta, kým ešte môžu. Počas toho, ako navštevujú destinácie vyrážajúce dych a zažívajú veci, aké človek zažije len raz za život, ich láska, húževnatosť a neochvejný zmysel pre úžas zaručujú, že neistá budúcnosť nedefinuje ich prítomnosť.