Code Rose
Plameniak priletí na pristávaciu dráhu lietadlovej lode na otvorenom mori. Armáda potrebuje, aby bola dráha voľná. Snažia sa vtáka zbaviť, ale plameniak sa vracia s armádou svojich priateľov a neúnavne mení sivý vojnový stroj na ružový.