Crimson Wing
V odľahlej a zabudnutej tanzánskej divočine sa odvíja jedna z posledných záhad prírody: narodenie, život a smrť milióna červenokrídlych plameniakov. Odohráva sa to v doteraz nikdy nenakrútenej krajine, kde tieto tajnostkárske vtáky zápasia o prežitie – a vyhrajú nad nebezpečím a osudom – v inšpiratívnom príbehu, ktorý nám pripomína: rovno tu na Zemi je vesmír, ktorý čaká na to, že ho niekto objaví.