Elena of Avalor (Shorts)
Či už Elena cestuje do Vallestrelly, aby sa dozvedela o bytostiach kráľovstva, alebo trénuje so Zuzom používanie jej žezla, s rodinou a priateľmi po svojom boku dokáže čeliť čomukoľvek!
Či už cestuje do Vallestrelly, aby sa dozvedela o bytostiach kráľovstva, alebo trénuje so Zuzom používanie žezla, Elena vie, že so svojou rodinou a priateľmi po boku dokáže čeliť čomukoľvek!