Secrets of Sulphur Springs
Griffin Campbell a jeho rodina sa presťahujú do starého hotela Tremont v mestečku Sulphur Springs. Celé mesto verí, že v hoteli straší duch dievčaťa menom Savannah.
Griffin Campbell a jeho rodina sa presťahujú do starého hotela Tremont v mestečku Sulphur Springs. Celé mesto verí, že v hoteli straší duch dievčaťa menom Savannah, ktoré zmizlo pred viac ako 30 rokmi. Keď sa Griffin a jeho nová najlepšia kamarátka Harper pokúšajú vyriešiť záhadu, čo sa jej stalo, nájdu portál, ktorý im umožní cestovať späť v čase, kde sa dozvedia, že tajomstvom vyriešenia záhady je stretnutie s Griffinovým vlastným otcom!