Lovci pokladov: Na hrane histórie
Život Jess Valenzuelovej sa obráti naruby, keď jej záhadný cudzinec prezradí stopu k starovekému pokladu, ktorý môže byť spojený s jej dávno zosnulým otcom. Jess má talent na riešenie rébusov, no keď sa s priateľmi vydá sledovať sériu stôp skrytých v amerických artefaktoch a pamiatkach, preverí to jej schopnosti. Dokáže však Jess prekabátiť obchodníčku so starožitnosťami na čiernom trhu v pretekoch o nájdenie najväčšieho strateného pokladu histórie a odhalenie pravdy o minulosti svojej rodiny?
Život Jess Valenzuelovej sa obráti naruby, keď jej záhadný cudzinec prezradí stopu k starovekému pokladu. Ten môže byť spojený s jej otcom, ktorý zomrel, keď bola ešte malá. Jess má talent na riešenie rébusov, no keď sa s priateľmi vydá sledovať sériu stôp skrytých v amerických artefaktoch a pamiatkach, preverí to jej schopnosti. Čím viac sa však Jess zahĺbi do hľadania pokladu, tým viac sa ocitá v pretekoch s bohatou a nemilosrdnou rivalkou, lovkyňou pokladov. Okrem toho bude musieť spochybniť lojalitu niekoho, kto jej je veľmi blízky. Nájde Jess najväčší stratený poklad histórie a odhalí konečne pravdu o minulosti svojej rodiny?
Po stretnutí s cudzincom sa Jess dozvie, že jej otec, ktorého nepoznala, mohol byť lovcom pokladov.
Život Jess sa začína zamotávať, keď sa ponorí do otcovho nebezpečného sveta lovu pokladu.
Stará stopa od slobodomurárov zavedie Jess a jej priateľov na eskapádu do Gracelandu.
Jess a Riley Poole sa ocitnú v smrteľnej pasci, čo overí ich schopnosti v lúštení neľahkých rébusov.
Jess a Tasha hľadajú špióna medzi svojimi, kým plánujú ďalšiu eskapádu na plese guvernéra.
Keď stopa poukáže na slávnu historickú pamiatku, Jess sa spojí s Billie, aby sa pustili do krádeže.
Jess obetuje všetko, aby sa postavila zoči-voči vrahovi svojho otca a našla posledný kúsok mapy.
Je to otázka života a smrti, keď Jess požiada svojich priateľov o pomoc pri náročnej lúpeži.
Liam nájde šifru, ktorú po sebe zanechal jeho starý otec. Z nej sa dozvie pravdu o Salazarovi.
Jess a jej spojenci sa pokúsia poraziť Billie a dostať sa k pokladu skôr než ona.