Traja muži a malá dáma
Na tomto úžasnom pokračovaní o troch bezstarostných mládencoch, z ktorých sa stali milujúci oteckovia, sa zasmeje každý. Trojica pokračuje vo výchove 5-ročnej Mary, no jej matka Sylvia má iné plány: vydať sa a vziať Mary so sebou do Anglicka. Keď však bývalí otcovia zistia, aký prázdny je život bez ich malej slečny, rozhodnú sa o ňu bojovať.
Úžasné vtipy troch bezstarostných mládencov, z ktorých sa stali milujúci otcovia (Tom Selleck, Steve Guttenberg a Ted Danson), potešili divákov vo filme Traja muži a nemluvňa. Táto krásna trojica sa vracia a naďalej vychováva Mary, teraz už rozkošne zvedavú 5-ročnú nezbedníčku. Všetko je ideálne, až dokým Maryina matka Sylvia neprijme ponuku na sobáš. Natrvalo sa totiž presťahuje do Anglicka a vezme Mary so sebou. Netrvá dlho, kým si bývalí otcovia začnú uvedomovať, aký prázdny je život bez ich malej slečny. Rozhodnú sa preto odísť do Anglicka v snahe získať späť Mary aj Sylviu.