Freaky Friday
Zámena úloh ešte nikdy nebola taká zábavná a táto sa mohla stať len v piatok trinásteho! Vtedy si neposedná a slobodomyseľná Annabel (Jodie Fosterová) vymení telo so svojou upätou matkou Ellen (Barbara Harrisová). Zrazu sa ocitne v situácii, keď je zodpovedná za chod celej domácnosti. Na druhej strane Ellen, teraz v tele svojej dcéry, čelí náročným školským výzvam vrátane testu zo strojopisu, súťaže v pozemnom hokeji a mnohým ďalším!