Buried Secrets Of The Bible With Albert Lin
Albert Lin hľadá pravdu o dvoch veľkých biblických príbehoch. Môžu sa za rozostúpením Červeného mora a zničením Sodomy a Gomory skrývať skutočné udalosti? Na vyriešenie týchto záhad Albert použije satelity a technológie vesmírneho veku, aby sa pozrel pod zemský povrch a odhalil tajomstvá, ktoré boli pochované tisíce rokov.
Albert Lin využíva nové technológie, aby odhalil pravdu o biblickom rozostúpení Červeného mora.
Albert Lin odhaľuje skutočné udalosti v pozadí veľkolepého biblického príbehu o Sodome a Gomore.