Wonder Man
Ctižiadostivý hollywoodsky herec Simon Williams sa zúfalo snaží naštartovať svoju kariéru. Pri stretnutí s hercom Trevorom Slatterym, ktorý má svoje najslávnejšie úlohy zrejme už za sebou, sa Simon dozvie, že legendárny režisér Von Kovak pripravuje remake superhrdinského filmu Wonder Man. Nesúrodá dvojica hercov sa rozhodne získať hlavné úlohy v očakávanom snímku a diváci tak dostanú príležitosť nahliadnuť do zákulisia zábavného priemyslu.