Krása
Keď začnú medzinárodné supermodelky umierať za záhadných a hrôzostrašných okolností, dvaja agenti FBI sa vydávajú do Paríža, Benátok, Ríma a New Yorku, aby odhalili pravdu. Postupne však zisťujú, že narazili na sprisahanie, ktoré ohrozuje budúcnosť celého ľudstva.
V seriáli „Krása“ od FX sa svet módy ponára do temnoty. Medzinárodné supermodelky umierajú za záhadných a desivých okolností. Agenti FBI Cooper Madsen a Jordan Bennettová prichádzajú do Paríža odhaliť pravdu. Odhalia pohlavne prenosný vírus, ktorý mení ľudí na stelesnenie dokonalej krásy, no s desivými následkami. Stopy ich zavedú k tajomnému miliardárovi, ktorý vytvoril zázračný liek „Krása“. Pre ochranu svojho impéria je ochotný urobiť čokoľvek a nasadiť aj svojho zabijaka. Epidémia sa šíri a uprostred chaosu sa ocitá aj outsider Jeremy. Agenti medzitým v pretekoch s časom cestujú naprieč Parížom, Benátkami, Rímom a New Yorkom, aby zastavili hrozbu, ktorá môže zmeniť budúcnosť ľudstva.