Isabel Preysler: Moje Vianoce
Isabel Preyslerová nás privíta u seba doma, aby nám ukázala, ako oslavuje jedno z najnezabudnuteľnejších období v roku: Vianoce. S pomocou svojho personálu dohliada aj na tie najnepatrnejšie detaily a podelí sa o radosť zo súčasnosti a nostalgiu minulosti so svojimi deťmi.
Pre Isabel Preyslerovú a jej rodinu sú Vianoce výnimočným obdobím. Pri tejto príležitosti nám po prvý raz otvorí dvere do svojho domu a podelí sa o prípravy na tento sviatok. Jej dcéry Tamara Falcó a Ana Boyer sa k nej pridajú, aby jej pomohli vytvoriť nezabudnuteľné spomienky. Isabel sa stará o prípravy do najmenšieho detailu a súčasne sa chce podeliť so svojimi deťmi vrátane tých, ktoré žijú v zahraničí, o radosť zo súčasnosti a nostalgiu minulosti. Koniec koncov, počas Vianoc si tiež pripomíname tých, ktorí tu už nie sú.
Isabel spomína na minulé Vianoce a vytvára si nové spomienky so svojimi deťmi a vnúčatami.