Klinika Grace
Dráma z lekárskeho prostredia s vysokým tempom sleduje osud Meredith Greyovej a tímu lekárov v nemocnici Grey Sloan Memorial, ktorí dennodenne čelia životne dôležitým rozhodnutiam. Jeden u druhého hľadajú útechu a niekedy aj viac než len priateľstvo. Spoločne zisťujú, že medicína ani vzťahy nie sú čierno-biele.