Chris Distefano: Proste smola
Chris Distefano sa snaží byť tým najlepším otcom, akým môže byť, ale v súčasnosti majú slová väčšiu váhu ako skutky. Chris má tie správne úmysly, ale nie vždy aj správne koná.