Zarna Garg: Úspech praktických ľudí
Zarna Garg prináša energiu (a pocity viny) vo svojom zábavnom Hulu debute, v ktorom sa zameriava na manželov, deti, svokrovcov a kohokoľvek, kto sa opováži spochybňovať múdrosť indickej matky.