Mladý Peter Parker spoznáva svoju novú identitu superhrdinu Spider-Mana, ktorý sa spúšťa po sieťach. Peter sa vracia domov, kde žije so svojou tetou May, a je pod pozorným dohľadom svojho nového mentora Tonyho Starka. Chce sa navrátiť späť do svojej bežnej každodennej rutiny, no keď sa z Vultura vykľuje nový zloduch, ohrozí všetko, čo je Petrovi najmilšie.