X-Men: Prvá trieda
Skôr než sa z Profesora X a Magneta stali úhlavní nepriatelia, boli blízkymi priateľmi, ktorí spolupracovali s ďalšími mutantmi, aby zastavili najväčšiu hrozbu, akú kedy svet videl.