American Dad
AMERICAN DAD je prevratný animovaný seriál, ktorého hlavnou postavou je Stan Smith (Seth MacFarlane), agent CIA z Langley Falls vo Virgínii. Stan je uznávaným expertom na zbrane a zároveň rodinne založeným mužom. Ak ide o teroristickú činnosť, je neustále v strehu a pri ochrane svojej milovanej Ameriky a bezpečnosti svojej vlasti neváha zájsť až do extrémov. Dôkazom je stupnica na chladničke ukazujúca hroziace nebezpečenstvo terorizmu a hriankovač, do ktorého Stan strieľa vždy, keď z neho vyletí hrianka.
Stan, Francine a Roger vymyslia plán, ako vykradnúť banku, ale dohodnú sa, že to nikdy neurobia.
Stan a Roger skončia po zvláštnej nehode k sebe prilepení tým najhorším spôsobom.
Steve sa zblázni z toho, že je jediný spomedzi svojich kamošov, ktorý nemá rád nový fast food.
Keď Danuta zmizne, Hayley spojí sily s jedným z detektívov z dua Wheels and The Legman.