Operation Commando
Deti v letnom tábore sa hrajú na vojnu medzi pôvodnými obyvateľmi Ameriky a vojakmi. Dvoch bratov rozdelili do opačných tímov. Starší brat sľúbi mladšiemu, že za ním v prvú noc príde a nájde ho.