Ponuka sa končí 6. mája
Roy Wood Jr. vo svojom komediálnom vystúpení skúma, ako nedostatok ľudských vzťahov vedie k úpadku spoločnosti a ku kultúre plnej zbraní, drzých zamestnancov, a samoobslužných pokladní. A prečo by sa niektorí z nás vzťahom radšej vyhli.