Christmas...Again?!
Rowena zažije nudné Vianoce a požiada Santa Clausa, aby ich mohla prežiť znova. Na svoje veľké prekvapenie začne po tomto vianočnom prianí opakovane prežívať ten istý Vianočný deň.
Rowena zažije nudné Vianoce a požiada Santa Clausa, aby ich mohla prežiť znova. Na svoje veľké prekvapenie začne po tomto vianočnom prianí opakovane prežívať ten istý Vianočný deň. V tomto čarovnom sviatočnom filme, sa musí Rowena naučiť milovať svoju modernú rodinu takú, aká je, aby prelomila čudnú slučku, v ktorej sa ocitla. Počas tohto procesu sa dozvie, že skutočným významom Vianoc je pomáhať druhým, nielen sebe samej.