Čas a voda
Islandský spisovateľ Andri Snær Magnason čelí topeniu ľadovcov a strate milovaných starých rodičov. Jeho archív sa mení na časovú kapsulu, v ktorej uchováva to, čo sa mu stráca pred očami – rodinu, spomienky, čas a vodu.