O’Dessa
O'Dessa je rocková opera zasadená do postapokalyptickej budúcnosti. Sleduje dievča z farmy, ktoré sa vydáva na veľkolepú výpravu s cieľom získať späť cennú rodinnú pamiatku. Jej cesta ju zavedie do zvláštneho a nebezpečného mesta, kde musí s pomocou osudu a piesne zachrániť dušu svojej pravej lásky.