Jedným slovom - Feyenoord
Holandský futbalový tím v sezóne 2020/2021 pôsobí izolovane z dôvodu globálnej pandémie ochorenia COVID-19. Diváci tak získajú skutočne jedinečný náhľad do šatní a do zákulisia zasadacej miestnosti so všetkými kľúčovými osobnosťami klubu.