Zachráňme naše družstvo s Davidom Beckhamom
David Beckham sa vracia domov. V priebehu sezóny sa David pridá ku klubu Westward Boys z východnej časti Londýna. Tento tím hrá v lige, kde sa to pre neho ako chlapca celé začalo – v Echo Premier League. Westwardu sa počas celej sezóny nepodarilo vyhrať ani jeden zápas a hrozba vypadnutia z ligy, ktorá nad nimi visí, je veľká. David má pred sebou náročnú úlohu. Podarí sa mu zachrániť mužstvo?
David Beckham sa vracia domov. Jeho kariéra ho vyviezla až na špičku svetového futbalu a teraz má namierené späť k svojim koreňom: do východného Londýna. Tu sa začala Davidova futbalová cesta – v Echo Premier League.
V seriáli Zachráňme naše družstvo s Davidom Beckhamom sa pridá k tímu Westward Boys, hráčom do 14 rokov z východnej časti Londýna, ktorí naliehavo potrebujú pomoc. Westward nevyhral počas sezóny ani jeden zápas a hrozí mu vypadnutie. David bude musieť vytiahnuť svoje dlhoročné skúsenosti na ihrisku, aby mal šancu na úspech a zachránil tím pred zostupom.
Spolu so svojimi trénermi a rodičmi si Westward Boys počas tejto sezóny od hrdinských činov po sklamania, od neúspechov po záchranu, čo sú zížitky, na ktoré sa nezabúda.
David Beckham sa vracia domov ako mentor tímu, ktorý hrá ligu, v ktorej on kedysi začínal.
David Beckham vyzýva hráčov Westward, aby sa vzchopili, ak chcú mať nejakú šancu v boji o postup.
Davidov výlet na štadión Wembley chlapcov síce inšpiruje, ale prežijú v Echo Premier League?