Kúzelníci po Waverly
Billie, mocná mladá čarodejnica, je vyslaná žiť do sveta smrteľníkov po boku Justina Russoa, jediného čarodejníckeho učiteľa, ktorý jej dokáže pomôcť ovládať jej schopnosti.