Chobotnica
Pripútajte sa, čaká vás nezastaviteľný akčný triler na otvorenom mori, ktorý ide s plným krikom vpred! Keď skupina bezohľadných únoscov napadne najluxusnejšiu výletnú loď na svete, s prekvapením zistí, že cestujúci záhadne zmizli! To však neznamená, že sú sami! Niečo desivé číha takmer na dohľad: smrtiaca sila z neprebádaných hlbín oceánu, ktorá začne chytať vydesených votrelcov jedného po druhom! Treat Williams a Famke Janssenová vedú skupinu preživších, ktorí musia prekonať neuveriteľnú prevahu v dychberúcom boji v snahe dostať sa zo záhuby lode živí!