Scrubs
JD a Turk si po dlhej dobe opäť spoločne oblečú plášte. Medicína sa zmenila, stážisti tiež, no ich nerozlučné priateľstvo v skúške časom obstálo. V chodbách nemocnice Sacred Heart sa prepletajú staré aj nové tváre, ktoré čaká smiech, dojímavé okamihy a aj prekvapenia.
Tvorca pôvodného seriálu Bill Lawrence (Doozer Productions) sa na pokračovaní podieľa ako výkonný producent spolu s Jeffom Ingoldom a Lizou Katzerovou (rovnako z Doozer Productions). Výkonnými producentmi sú aj hlavní predstavitelia Zach Braff, Donald Faison a Sarah Chalke, ako aj Aseem Batra (ktorý je zároveň showrunnerom) a Randall Winston. Seriál vznikol v produkcii 20th Television, ktorá je súčasťou Disney Television Studios.