Dragonball: Evolúcia
Mladý bojovník menom Goku sa vydá na neuveriteľné dobrodružstvo, aby porazil zlé sily a zozbieral všetkých sedem Dragon Ballov, tajuplné gule, ktoré dávajú nepredstaviteľné schopnosti.
Naivný, mladý bojovník, starý sensei, vedkyňa s drsnou povahou a krásny zlodej hľadajú sedem Dragon Ballov, o ktorých im povedali, že sú jedinou nádejou sveta proti skupine mimozemšťanov, ktorí sú odhodlaní zničiť planétu.