Kúzelná Lienka a Čierny Kocúr: New York, Spojenectvo Hrdinov
Marinettina trieda ide do New Yorku, mesta superhrdinov, na Týždeň americko-francúzskeho priateľstva. Ide celá trieda... okrem Adriena, ktorého otec ho nechce pustiť!