Ayla a Mirrors
Ayla, bohatá a rozmaznaná dievčina, utrpí po strate otca šok a zostane bez spomienok. Keďže ju nikto nehľadá, prichádza do domova Forest. Tam stretáva Inés a tanečnú skupinu Mirrors. Objaví tiež prekvapivú schopnosť: počuť pocity iných prostredníctvom hudobných vízií. Jej teta Esmeralda ju pozorne sleduje, aby sa uistila, že dievča neohrozí jej čerstvo zdedený majetok.
Ayla objaví stopu o svojej minulosti a vznikne problém, ktorý skomplikuje nácviky Mirrors.
Mirrors sa snažia nájsť spôsob, ako získať finančné prostriedky pre Forrest a dostať sa do Hýb sa.
Je deň vystúpenia v obchodnom centre a Mirrors majú plné ruky práce s prípravami.
Paola má narodeniny a Mirrors sa rozhodnú usporiadať pre ňu oslavu s prekvapením.
Esmeralda prikáže Erikovi, aby bojkotoval Mirrors, aby neuspeli na súťaži. Kako čelí dileme.
Na strednej škole sa koná gastronomický festival. Mirrors dostávajú anonymné milostné listy.