David Blaine: Toto doma neskúšajte
„David Blaine: Neskúšajte doma“ ukazuje cesty kúzelníka ako hľadá výnimočných ľudí, ktorí predvádzajú skutočné výkony, ktoré vyzerajú ako mágia.