Drain the Sunken Pirate City
Pod hladinou jamajského prístavu v Kingstone ležia ukryté zrúcaniny najväčšieho pirátskeho mesta všetkých čias s názvom Port Royal. 7. júna 1692 mesto zničilo zemetrasenie, za ktorým nasledovalo cunami. Archeológ Dr. Jon Henderson využíva najnovšiu technológiu využívanú pri vedeckom výskume na vôbec prvé odhalenie celého potopeného mesta s rozlohou približne 13,36 hektára.