L'Heure de L’ours
V túto noc budú horieť domy. Muži a ženy sa budú triasť. Hordy detí sa zhŕknu, budú ručať ako medvede a tancovať v popole. Jeden jediný výkrik môže všetkých prebudiť zo spánku.