Medvede
Pozrite sa na rok v živote rozkošnej medvedej rodiny, ktorá sa učí žiť život naplno. Odohráva sa na Aljaške a ukazuje matku Sky, ktorá učí svoje dve vnímavé mláďatá najdôležitejšie lekcie života. Keď sa prebudili zo zimného spánku, všetci traja čelia mrazivému a vzrušujúcemu – ale nebezpečnému – vonkajšiemu svetu.
Od Disneynature prichádza film Medvede, veľkolepý príbeh úžasných rozmerov. Ukazuje rok života skutočnej medvedej rodiny, kde matka Sky učí svoje dve vnímavé mláďatá, Amber a Scouta, najdôležitejšie lekcie života. Odohráva sa na Aljaške a ich cesta sa začína, keď sa končí zima. Keď sa prebudili zo zimného spánku, všetci traja čelia mrazivému a vzrušujúcemu – ale nebezpečnému – vonkajšiemu svetu. Úžasné zábery zachytávajú rýchlu akciu a napätie v stopách rozkošnej rodiny, ktorá sa učí žiť život naplno v jednej z posledných rozľahlých divočín na svete.