Glory Road
Toto je vzrušujúci a inšpirujúci skutočný príbeh tímu, ktorý navždy zmenil vysokoškolský basketbal – a národ! Josh Lucas hrá budúceho trénera Siene slávy Dona Haskinsa z malej Texas Western University, ktorý sa vzoprie konvenciám a jednoducho postaví najlepších hráčov, ktorých nájde: prvú afroamerickú zostavu v histórii. V búrlivom období spoločenských a politických zmien ich nepravdepodobný úspech vyvolá v športe vlny šoku, ktoré sprevádzajú outsiderov Miners až k veľkolepému súboju o národný šampionát s belošským číslom 1 Kentucky na prvom mieste!