Na Vianoce doma s Jonas Brothers při krbe
Zažite tú pravú vianočnú atmosféru s filmom A Very Jonas Christmas Movie! Bratia Jonasovci (Kevin, Joe a Nick) si vešajú pančuchy nad kozub, kde horí vianočné poleno, a z vedľajšej izby znie sviatočná hudba z oficiálneho soundtracku.