Arendelle Castle Yule Log
Nalaďte sa spolu s Annou a Elsou na zimnú sviatočnú atmosféru na zámku Arendelle. Tento rok je hrad nanovo vyzdobený ozdobami, ktoré pripomínajú nedávnu cestu Anny, Elsy, Olafa, Kristofa a Svena do Magického lesa. Veselé Vianoce z Arendellu!