Ghost Train
Odcudzení bratia Michael a Peter sa raz do roka neochotne vydavájú na cestu k starým kolotočom, odkiaľ v detstve zmizol ich kamarát Sam. Životy oboch mužov ovplyvnili udalosti z dňa, kedy Sama zhltol Vlak duchov, odkiaľ sa nikdy nevrátil. Tento rok Michael povie Peterovi niečo, čo im obom zmení životy viac ako ten osudný deň pred 30 rokmi.