Mufasa: Leví kráľ
Sledujte epický príbeh neuveriteľného zrodu milovaného kráľa Zeme levov. Osirotený Mufasa je stratený a sám, až kým nestretne Taku, dediča kráľovskej pokrvnej línie. Tak sa začína epická cesta, ktorá otestuje silu ich puta, keď sa snažia ujsť pred smrtiacim nepriateľom.
Vo filme „Mufasa: Leví kráľ“ prináša Disney príbeh o nečakanom vzostupe milovaného kráľa Levieho kráľovstva. Rafiki rozpráva legendu o Mufasovi mladej levici Kiare – dcére Simbu a Naly – a Timon s Pumbom ju okorenia svojím typickým humorom. Príbeh, rozprávaný v spomienkach, ukazuje Mufasu ako osirelé levíča, stratené a osamelé, až kým nestretne láskavého leva Taku, dediča kráľovskej krvi. Ich náhodné stretnutie odštartuje veľké dobrodružstvo skupiny outsiderov, ktorí hľadajú svoje miesto vo svete. Počas cesty čelia nebezpečenstvu, ich priateľstvá sú vystavené skúške a všetko závisí od toho, či dokážu držať spolu.