Jump In!
Tínedžer z Brooklynu, Izzy Daniels, trénuje, aby sa stal šampiónom v boxe, lebo je to sen jeho otca. Očarený skvelými pohybmi v Double Dutch súhlasí s tým, že pomôže svojej susedke Mary, ktorá potrebuje štvrtého člena do svojho tímu, kde skáču na švihadle.
Brooklynský tínedžer Izzy Daniels trénuje, aby sa stal šampiónom v boxe, lebo je to sen jeho otca. Avšak očarený skvelými pohybmi v Double Dutch súhlasí s tým, že pomôže svojej susedke Mary, ktorá potrebuje štvrtého člena do svojho tímu, kde skáču na švihadle. Tento šport si však vyžaduje viac talentu a tímovej práce, ako Izzy očakával, ale postupne sa naučí, že dôležitejšie je nasledovať svoje srdce.