Krásky od kráv
Superrozmaznané bohaté dievčatá Taylor a Courtney Callumnové sa majú čo učiť, keď ich otec trvá na tom, aby vzali letné brigády v rodinnej mliekarni, kým on odíde na dlho očakávanú dovolenku. Podarí sa týmto „Kravám Belles“ zachrániť rodinný podnik a stať sa v tomto procese lepšími ľuďmi, zatiaľ čo sa snažia vyrovnať s tlakom popularity, zamilovanosť do úplne roztomilých chlapcov a prežiť bolesť zo skutočného dospievania?