Gecko's Garage
Smejte sa a učte sa s Geckom a mechanikmi v Geckovej autoopravovni. Gecka navštívia jeho kamaráti – kamión Max, santika Amber a ďalšie veľké nákladné autá pre deti.
Pán Lasička chce zoťať strom, ale Gecko a Zelený mechanik ho poučia o tom, prečo by to nemal robiť.
Mechanici chcú lietať ako ich hrdinka Kat, tak si postavia vlastný lietajúci stroj.
Gecko a Mechanici sa hrajú na schovávačku, ale Mechanici používajú sprej na to, aby vyhrali.
Gecko a Mechanici usporiadajú pre Kat narodeninovú oslavu s prekvapením, ale všetko sa pokazí.
Gecko musí zavolať na pomoc svoju babičku, aby mu pomohla namontovať nové pneumatiky.
Pán Lasička chce ukradnúť Geckove plány, aby si postavil Mechanika, ale veci nejdú podľa plánu.
Gecko pomáha Červenému mechanikovi získať sebavedomie, aby sa predviedol v karnevalovom sprievode.